Friday, October 27, 2006


Hallå!


Lägger in en bild på när jag bouldrar lite. Klättring är ju ändå min stora livspassion. Hoppas ni gillar bilderna jag lägger upp!

Nu är det bara 2 timmar kvar tills jag sätter mig på bussen ner till Lund för scouternas förbundsmöte. Jag kommer som tur är inte sitta ensam utan vi kommer vara en hel busslast med scouter bara från Göteborg. Kommer bli kul.
Längtar till imorgon då jag ska få ta på mig min 3T tröja och göra reklam för Trippel Travel. Det är nog många som undrar vad det är fortfarande och vi hoppas att många frågetecken är besvarade efter helgen.

Annars var det lugnt igår. Valde att stanna hemma och packa och ta det lite lugnt istället för att åka och träna innebandy. J
Jag hoppades på en riktig storm men det var bara en stor besvikelse. Det var ju som vilka vindbyar som helst en vanlig höstdag. Nae, bättre upp om man ska börjar spika plankor framför fönstrena.

Idag tog jag mig en tripp till Varberg också för att träffa Jon. Vi kollade igenom bildspelet till grenträffen som ska vara på FM och gjorde några små justeringar så nu ska den väl iaf duga :)
Hoppas bara allt annat folk ska tycka det cokså, men det är ju själva arret som räknas sen.

Oj vad mycket scoutsnack det var nu.

Pratade med Amanda på Grand Canaria igår i över 1 timme. Hon är helt underbar och nu när hon börjat jobba igen så börjar hon blir trött igen :),..är hon inte för go?! =) 4 veckor till avfärd till henne.

Nu måste jag gå och byta om så man bli lite representativ när man ska iväg. Nästa inlägg lär lätt handla om mötet i helgen och alla kontakter och tabbar man gjort så missa inte det!

//J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home