Saturday, October 21, 2006


Hej på er!

Det blev lite ändrade planer i helgen. Först var det tänkt att jag, tillsammans med 6 andra kompisar, skulle åkt upp till Årgäng och klättra. Men som säkert de flesta har märkt så är det inte världens bästa klätterväder i Sverige just nu :)

Istället för klättring får man väl ägna helgen åt lite nytta istället så igår, fredag, tog jag min vackra bil till IKEA för att shoppa lite. Och shoppat blev det vill jag säga *puh*
Jag har nu ägnat hela fredag kväll och natt och en stund nu på lördag morgon att röja totalt i min lägenhet. Gött att äntligen få slänga alla skabbiga T-shirts i garderoben. Man känner inte igen sig när man kommer in där heller längre, och jag är rätt nöjd över förändringen där :)

Mer planer för lördagen är att Evelina, som är med i teamet 3T och arrangerar Trippel Travel, kommer hit i eftermiddag. Vi ska fixa och trixa lite med all information som ska ut till scouterna på vårt förbundsmöte nästa helg. Kommer bli fett häftigt!

Nåt annat kul som har hänt är att jag har betalt min resa till det mest underbara i hela världen. Min Amanda. Allt är klart, förutom packningen, för att åka till Grand Canaria för att umgås en hel vecka med henne *längtar snart ihjäl mig* Saknar dig jättemycket hjärtat.

Imorgon är det inget speciellt inplanerat så det lär väl bli fortsatt röj i lägenheten. Inget litet projekt jag dragit igång så ni är välkomna att hjälpa till :)

Ha det gött!

//J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home