Sunday, October 22, 2006

Tjo!

Här händer det grejer. Vilket är trevligt förståss.

Igår kom Evelina som planerat och vi Trippel Travel då som tanken var. Lapparna vart ju då skitsnygga och det kommer gödslas med dem på FM. Hoppas nu bara att folk tycker reklamen är bra och vill åka på detta sedan. Vi spenderade nog minst lika mycket tid på kontoret som hemma hos mig så man börjar ju undra om jag bor på jobbet. Men visst. Sällskapet var ju trevligt och varm choklad på det är ju aldrig dumt :)
Sedan när vi var klara och käkat oss "mätta" på McDonalds så åkte vi hem med alla popcorn vi hunnit köpa. Adam dök också upp hem till mig och det gjorde ju inte att stämmningen sjönk. Vi körde en X-men kväll eftersom Eve inte sett 2:an & 3:an. Runt halv 2 var vi klara och vid ca 2 gick de båda två. Trist, jag var ju pepp för en film till :)

Efter att ha sovit gott inatt så vaknade jag och kände mig oerhört kreativ. Jag började genast att röja på skrivbordet för att få plats med mer inköpta grejer från IKEA. Det blev assnyggt.
Ringde Björn också och sa att jag gärna hjälpte till med klättringen också, å så blev det.
På eftermiddagen for jag alltså och bouldrade lite på "Fabben" och sedan topprepade med Björn och några ANT-pedagoger. Mycket trevligt och skönt med lite klättring med tanke på att det var ett tag sen också.

Han bara hem och vända sen för att sedan träffa Adam (blev nästan en Adam-helg detta) och Towe på Filmstaden och kolla lite film. Filmen vi såg var "The Guardian" och den var riktigt riktigt bra. Det kommer bli en film som kommer att stå i min hylla sen.

Det börjar kännas mer å mer konstigt att inte prata med Amanda på kvällarna. Du ska veta att jag saknar dig gumman. Älskar dig!

Ja det var helgen det! Kommer nog mer spännande läsning här så småning om!

PS. Ökar storleken på texten eftersom folk säger att det är svårt att läsa :) DS.

//J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home