Sunday, November 05, 2006


Hello music-lovers!

Det är faktiskt en hel vecka sen jag skrev nu, men jag har tyvärr inte hunnit. Har varit en del kvällsarbete å så på jobbet så därför har jag inte hunnit.

Det har dock inte bara varit kvällsarbete under vecka, utan även en del planering inför Trippel Travel. Jag har fixat lite grejer till första planeringshelgen som är om 1 vecka, och vad det är får övriga teamet se då :)
Jag var och klättrade med Hilda i onsdags också och det var riktigt skönt att få sig en genomkörare igen inför Grand Canaria.

Annars så mår jag rätt bra. Jag blir bara mer och mer peppad för att åka till Norge nästa höst. Ska bli assketanajs.

Vad har då hänt i helgen?
Jag har faktiskt jobbat. Jag har haft två läger på en helg. Över 30 barn på båda lägren men det har varit kul. Lite väl trött nu bara.

Kommande vecka kommer jag vara på utbildning på Wendelsbergs folkhögskola med alla konsulenter från Junis. På tisdagen är det med alla konsulenter från hela IOGT-rörelsen. Det känns lite B att behöva sova där borta när man bor så pass när men, men. Har dom sagt det så.
Det ska bli skönt att få komma ifrån kontorsjobbet 1 vecka nu.

Nu är det mindre än 4 veckor tills jag åker till världens underbaraste tjej på Grand Canaria. Längtar jättemycket efter henne.

Tyvärr är jag lite för trött för att skriva mer utförligt idag. Hoppas det går bra! Må väl!

//J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home