Monday, November 06, 2006


Måndag igen!

Fast denna måndag har inte varit som andra måndagar. Denna måndag har jag var ledig. Å fy fasen vad skönt. Kändes lite konstigt att skjuta på helgen sådär men det gör absolut ingenting.

Vad har jag då gjort för nåt idag da?
Jo jag har tagit mig en sovmorgon som jag förtjänade efter helgens läger. Det var asskönt. Utvilad för en gångs skull men har ändå varit så där avslappningstrött hela dagen. Super :)

Jag och Hilda tog min kära 240 och åkte till Freeport i Kungsbacka för att shoppa loss ordentligt. Men icke. Det var bara en stor besvikelse. Det ända jag fick tag på var en T-shirt från Mexx och en dörrmatta som det står "Members only" på. Sen var det egentligen bara skit. Hittade ett par 3/4 byxor också som jag ville ha på Adidas men de var för stora. Hade varit perfekta till klättringen på Gran Canaria annars.

Efter Freeport låg jag hemma på sängen och halvsov till "Sagan om de Tornen". Sen bar det av till scouterna. Juniormöte. Det var kul idag. Vi lagade 3 rättersmiddag på trangia och öppen eld. Sen att maten smakade skit var väl en annan sak :)

Precis innan jag började skriva här ikväll så pratade jag med min underbara Amanda. Hon har det mycket bra på Gran Canaria och har fått ett nytt jobb på ett Internetcafé där hon nu får mer timmar och bra lön. Känns bra att hon får leva upp till sina drömmar och troligtvis stanna länge där borta. Men jag saknar henne såklart fortfarande.

Imorgon bär det av på utbildning med konsulenterna. Ska bli kul. 4 dagar så då slipper man det tråkiga kontorsarbetet.

Nu är klockan 23:05 och det är dags att sova!

//J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home