Tuesday, November 07, 2006


Andra dagen denna veckan!

Tisdag alltså.

Jag sitter just nu på Wendelsberg folkhögskola i vandrarhemsdelen och skriver i min lilla blogg. Jag är här på konsulentfortbildning som det så vacker heter.
Dagen har varit spännande med massa aktiviteter tillsammans med övriga konsulenter ifrån Nykterhetsrörelsen. Det är alltid lika spännande att se vilka de andra är och hur de beter sig. Vi hade iaf dramaövningar som var rätt roliga, men det kändes lite stelt eftersom folk var lite trötta och eftersom vi inte kände varann så bra allihop så blev det lite konstigt.

Sen lite bad news också. Till helgen var det tänkt att vi skulle planera Trippel Travel, men för ca 1 timme sen fick jag reda på att Björn hade råkat dubbelboka sig. Så nu satsar vi på nästa helg istället då Björn förhoppningsvis kan vara med och planera. Inget är klart än.

Nu till helgen så har mor o far tydligen planerat att komma till mig, och det kan ju bli en spännande upplevelse.

Imorgon så är det en ny dag på konsulentfortbildningen och jag har hört att det ska bli chokladprovning på kvällen. Jag kommer ge en fin utvärdering på den också :)

Nu är det natti natti!!

Självklart så måste jag ju skriva att jag älskar Amanda. Hon är bäst i världen!

//J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home