Wednesday, November 22, 2006


Glad!!


Jag kom nyss hem. Trött och sliten. Jag har precis varit på klätterfabriken i 3 timmar och bouldrat och topprepsklättrat.

Jag skickade ett mess till min franske vän "Fred" och frågade om han ville hänga med och klättra. Det var nog en dum frågade tyckte han och han drog även med sig Karin, Ni som följt min blogg vet om att dessa två var med mig till Hönö och klättrade också.

Vi klättrade som sagt 3 timmar och hade väldigt trevligt med mycket skämt och snack om klättring. Jag har funnit två bra vänner här i Göteborg. Vi pratade om att göra en fest med klättertema och kolla på klätterfoton och klätterfilmer tillsammans med folk från www.happyboulder.se ... vi får väl se om vi kan rodda ihop det.

När vi gick hem och skulle skiljas blev det kramkalas. Fredrik tyckte det var jättekul för han tycker att det är så typiskt svenskt att alla kramar alla när som helst, helt öppet *haha*


Pratade med världens bästa Amanda igår. Vi har börjat planera vad vi ska göra när jag kommer. Känns skönt att det böjrar planeras nu så att man inte åker dit och bara va. Vi började också prata om när jag ska komma nästa gång och det lutar starkt mot v.6...så då vet jag vad jag ska boka när jag kommer hem också =)


Annars är jag väldigt glad. Fick nämligen bilderna från min klättring i Örebro. Jag tyckte bilderna blev kanon. Men det tycker jag om de flesta bilder som jag inte har tagit haha. Det är iaf därför jag har valt den bilden ni ser för den är tagen i Örebro. 1 vecka gammal idag så nu vet ni hur jag ser ut *haha*


Jaja. Annars är det rätt lugnt! Sköt om er där ute i den riktiga världen!


//J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home